ben ilk 2 sene boyunca beşiktaş ile 2 lig,2uefa,2 süper kupa, 2 asian cup,1 t.kupası kazandım
ondan sonra çorluspora geçtim beşiktaştan 2006-2007 sezonunda çorlu ile başladım ilk sene aynı takım ile devam ettim 3.lige düşmekten gol averajı ile kurtuldum takımdaki 2.senemde gerekli yerlere transferler yaptım ve 2.sezon a kategorisine çıktım 3.sezon süper ligi 1 puan fark ile kaçırdım ondan sonraki sezon süper lige çıktım
süper ligte ilk sezon genç oyuncular ile tecrübelileri kaynaştırmaya çalıştım bunda fazla başarılı olamadım küme düştüm ondan sonraki sene tekrar süper lige çıktım bu sefer yine aynı taktiği denedim genç oyuncular ile tecrübelileri takıma oturtmayı denedim sezon öncesi 2 günde bir hazırlık maçı oynadım hatta sezonun ilk 3 haftası hafta araları bile oynadım hazırlık maçları ondan sonra ligte yavaş yavaş iyi olmaya başladım ligi 6.sırada bitirdim türkiye kupasında ç.final oynadım sonraki sezon ise ligi bjknin arkasından 4puan farkla 2.bitirdim,kupada finalde bjkye yenildim daha sonra şampiyonlar ligi için iyi ve enç bir kadro kurarak sezona başladım ş.liginde birazda şansımın yardımıyla ç.finale kadar geldim ligde yine 2.oldum ama kupayı kazandım.
şuanda 2013-2014 sezonundayım ve tekirdağspor ile 2.lig b kategorisi a grubundayım
ve sezonun ilk yarısı olmasına rağmen 11 puan farkla liderim a kategorisinden transfer teklifleri başladı oyunculara çoğuda gitmek istiyor şuanda tekirdağspor ile işim gerçektende zor bakalım neler olacak diğer sezonları ben size tekrar yazarım arkadaşlar.....