Soruna uygun bi başlık bulamadığım için böyle bi başlık koydum. Ben dün Adsl modem aldım. adsl de dün devreye girdi. Fakat bende dial-up warken knight online'ı takır takır oynuyodum. adsl'e geçtiğimden beri knight online'ı açtıktan 10-15 dakika sonra bilgisayar tamamen takılıyo. Reset atarak baştan başlatıyorum. Ben adsl'i sabah akşam knight oynamak için aldım. Fakat bu sorun yüzünden rahatça oynayamıyorum. Modem yardım servisini aradım. Adam böyle bi sorunla ilk kez karşılaşıyorum dedi. Lütfen bi fikriniz varsa söyleyin.
NOT:Oyunu silip baştan yükledim. AYrıca aynı sorun diğer oyunlarda olmuyo sadece knight online'da böyle bi sorun war.