R2.ScHuMi_1 YAA arkadaşlar ben kuşadsında yasıyorum dolmuşta bomba patladı en az 10 ölü diye konuşuluyo sizlere bildirmek istedim
zorbey turistik bölgelerde görülen terörist saldırılar sanırım turizme kötü bir etki yarratmasın diye basın tarafından çokda gündeme getirilmiyor. Geçen haftada izmir çeşmede patlama oldu 22 kişi yaralandı.Bu haber de gazetenin orta sayfasında küçük bir kare içerisinde bulunuyordu.
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: hasangokcen deniz tulum ,eda okyay ,tare whelan ,ufuk yücesir ölenlerin kimlikleri tmm baba biraz geç olduğu için gerek kalmadı ama yazdığın için sağol !
MC R€SO Ölenlere Allahtan rahmet yakinlarina bas sagli diliyorum, ama böyle seylerin medyada yer bulmamasindan yanayim. Yoksa serefsizlerin istedigi gibi turizim cöker
hellraiser Bodrumdaydım.Jandarma minibüsleri durdurup kimlik kontrolü arama fln yapıyordu.Bunun içindi heralde.
R2.ScHuMi_1 evt kardeşim patlamadan bir gün önce kuşadasındada her yerde polis vardı demekki bi gün öncesinden polise haber geldi heralde
Fevzi patlamada ölen irlandalıların cenazeleri dün adnan menderes havaalanından ülkelerine gönderildi.ben de şans eseri o sırada havaalanındaydım.saldırıyı yapanları kınıyorum
hellraiser Yunan'ın eti ne budu ne nasıl böyle bir saldırı yapsın.Zaten tam devletler arası dostluk havası varken böyle bir saldırı sanmıyorum yapacaklarını