TBBL takımlarından **Fenerbahçe Bayan Basketbol Takımı, Türk vatandaşlığına geçerek Korel Engin adını alan ABD'li oyuncu Corey Enghusen ve Nevriye Yılmaz** transferlerinin ardından bir yabancı oyuncu daha almak için arayışlarını sürdürüyor.
**İÇ TRANSFERDE 7 OYUNCUYLA 2'ŞER YILLIK SÖZLEŞME İMZALANDI**
İç transferde **Nalan Mete, Esra Şencebe, Şaziye İvegin, Nilay Yiğit, Şükran Albayrak, Korona Longin Zanze ve Serap Yücesir ile 2’şer yıllık sözleşme yenilerken, altyapıdan da Melike Bakırcıoğlu, Begüm Dalgalar ve Selin Ekiz**’i A takıma çıkarttı.
**“MİLLİ TAKIMIN 3 UZUN OYUNCUSUNA SAHİBİZ” **
Bir yabancı oyuncu daha transfer etmek için arayışlarının devam ettiğini belirten Fenerbahçe Antrenörü **Zafer Kalaycıoğlu, *“Kadromuzda çok fazla bir değişikliğe gitmedik. İki önemli uzun oyuncu Korel Engin ve Nevriye Yılmaz’ı transfer ettik. Bir yabancı oyuncu transferi için de çalışmalarımız devam ediyor. Korel, Nevriye ve Serap A Milli Takımımızın uzun oyuncuları. Bütün takımlar bu pozisyon için yabancı oyuncu transfer ederken, biz Milli Takımımızın 3 önemli oyuncusuna sahibiz. Bu çok büyük bir avantaj. Altyapıdan A takıma çıkarttığımız 3 oyuncumuzdan Melike’yi ilk 5’e monte etmeye çalışırken, Begüm’ü 12 kişilik kadroda oynayacak duruma getireceğiz. Selin’in de tecrübe kazanmasını sağlayacağız”*** dedi.
**“4 YABANCI UYGULAMASI FAYDALI OLACAK”**
Yeni sezonda uygulanacak olan kadroda 4 yabancı oyuncu bulundurma hakkının Türk Basketbolu açısından çok olumlu olacağını ifade eden Kalaycıoğlu bu konu ile ilgili yaptığı değerlendirmede ise şunları söyledi, ***“Bize tanınan bu hak uzun soluklu olmalı. Türk Basketboluna çok faydalı olacağını düşünüyorum. Takımlar daha kuvvetli, maçlar daha heyecanlı olacak. Bu da seyircinin ilgisini arttıracak. Bu sayede sponsorluk görüşmelerinin sonuçları da takımlara olumlu yansıyacak. Kısaca bu hakkın bizlere tanınmasıyla Türk Basketbolu kazanacak.”***