Orjinal Mesajı Yazan: Wade3
su forumda ronaldinhonun yaptıgı hareket vardı forumda nasıl yapıldıgını veya hangi baslıkta acıldıgını yazın bakıyım
Burda kimse sana yardımcı olmak zorunda değil...O nasıl bi konuşma şekli?...Böle bi üslupta devam edersen bu forumda aradığını bulamazsın... :confused: