Sarhoş:Selamın aleyküm
Garson:Buyrun efendim
Sarhoş:Çay varmı ustaa
Garson:Geceleri cıkartmıyoruz
Sarhoş:Hmm tmm o zaman bana bi çay ver (bi yere oturdu)
Garson:Çay yoktu ama
Sarhoş:hıı su ver o zaman
Garson:*ayran getırır ve adamın onune koyar*
Sarhoş:*ayranı bı quzel içer*
Sarhoş: Aradan 5 dk qecer nerde kaldı benım suyum
Rekssler: *kendilerini tutamazlar mahuauhahuahuahuahu*
-----------------------------------
arkadaşın doğumgününde baya sarhoş olmuştum.İşkembeciye gittik.BaŞLAdım çorbayı içmeye içiyom içiyom bitmiyo ertesi gün arkadaş anlattı ben içiyomuşum onlar sirke döküyomuş çorbaya yarım saat sirke içmişim......
---------------------------------------
Sarhoşun biri markete gelmiş
''bi maltepe ama biraz uzun olsun'' dedi
ALINTIDIR