Şunu soylemek istiyorum;
1-Bu smaç konusu da cok uzadı beyler bir konu da tartısalım her gelen geçen konu acmasın.
2-Bir insanın basketbolla ilgilenmesi hangi adamın boyuna gore nasıl smaç bastığını araştırmak değildir.Basketbolla ilgilenenler çeşitli maçları gordukce izler imkanları yeterse dergi alır okur.
3-Bizim 180 den kısa birinin smaç basamayacağını soylediğimiz yok boyle bir iddamız da yok.
4-180 nin altında birinin smaç basması inanılmaz müthiş,fantastik bir olay değil.VC nin 110 cm vs.zıpladığını düşünürsek zaten bu adam insan diğerleride zplayabilir.180 nin altında bir adam böyle zıplarsa tabiki smaç basar.
5-Spudd Webb O boylan smaç şampiyonu olduğu için efsane oldu smaç basabildiği için değil.