*EmPeRoR* Orjinal Mesajı Yazan: footer olsun genede takımın itibari söz konusu 9 puanın çok önemi var :p :p :p Olm 9 puanin ne itibari olacak yer deistirmiyosa:p
footer Orjinal Mesajı Yazan: *EmPeRoR* Olm 9 puanin ne itibari olacak yer deistirmiyosa:p nasıl ne itibarı olur bal gibide olur işte 1 puanın gene çok önemi var yer değiştirmio ama taraftarın gönlünde +9 puanlı everton olarark kazınıo (ne alaka) :scnbebek: :p :p
*EmPeRoR* Orjinal Mesajı Yazan: footer nasıl ne itibarı olur bal gibide olur işte 1 puanın gene çok önemi var yer değiştirmio ama taraftarın gönlünde +9 puanlı everton olarark kazınıo (ne alaka) :scnbebek: :p :p zuahaha:D:D hadi len ne tahti ise yaramayan 9 puan taht maht kurmas.Deil mi byler:D:p
footer Orjinal Mesajı Yazan: *EmPeRoR* Bana karsi örgütlendiniz demek:D Olm beyler bu 9 puan ise yarar mi? ya emperor yapma etme gözünü sevim belki o 9 puan takımın yerini deiştirmio ama olsun genede önemi var takımım 49 puanla ligi bitirdi demek mi daha iyi 58 puanla bitirdi demek mi????
Pentagram_15 Burası resmen geyik olmuş arkadaşlar. Konu çok sapmış bence olay 9 puanın silinmesi. Silinmesinden kaynaklanan prestij değil!
fullspeed aynı olay 2 gün önce bende de oldu. yeni oyuna başlamıştım. ingiltere nin en alttaki north ligiydi heralde ordan newport county diye bi takımı seçtim. oyuna başladıktan 2 gün sonra(oyunda 2 gün) wrexham para krizinde dedi bi mesajda. diğer mesajda da wrexham takımında 10 puan silindi dedi. hemde lig başlamamıştı daha. adamlar -10 la lige başlıycaklar yaa.. :o
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: fullspeed aynı olay 2 gün önce bende de oldu. yeni oyuna başlamıştım. ingiltere nin en alttaki north ligiydi heralde ordan newport county diye bi takımı seçtim. oyuna başladıktan 2 gün sonra(oyunda 2 gün) wrexham para krizinde dedi bi mesajda. diğer mesajda da wrexham takımında 10 puan silindi dedi. hemde lig başlamamıştı daha. adamlar -10 la lige başlıycaklar yaa.. :o çok acı bir durum :( allah kimseye göstermesin :);)
fullspeed bence de çok kötü. - 10 la başladığınızı düşünsenize. :confused: allah kimseye para sıkıntısı vermesin :) (özellikle ingiltere ligindeyken)
footer hocam konuyu saptırmayalım lütfen konu -10 deil everton takımının -9 puanının silinmiş olması nihaha