ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: CHaMPioN77 4880:D:D Her yiğidin harcı değil ;) yeahh dha yarısını yapamadm ! SS koymana gerek yoktu ! sana inanıoz :)
Kokane Vay be türkiyeye gittigimde eskiden atari salonlarinda az oynamamistik bunu. Sagol, cocuklugumuzu hatirlattin...