Bence İngiltere'de tek sempati duyulcak takım Liverpool olabilir. diğerleri seyirci açısından boş(bence). Türkiye, Arjantin, belki İtalya, Yunanistanda biraz denebilir. Bu ülkelerde taraftarsız maç demek hiç demek. Futbol savaş işi zaten biz savaştan ve işgallerden yoksun bir neslin çocuklarıyız artık herşey zeka ve beyin oyunlarıyla oluyor ve insanlar streslerini bu şekilde yerlerde atıyor.
Ev sahibi olmanın avantajı nedir? Seyircide saklıdır. O seyircinin performansına. Stadda takımını ne kadar desteklediğine rakibi ne kadar etkilediğine. Yoksa rakip sahaya gitmek için uçak parası vermemek ev sahibi olmanın avantajı değildir.
Futbolun zevki milyarlar peşine takıp herkesi taraftarı olduğu takımla sevinip üzülmesinde. Stada gidip takımına destek vermesinde. Seyirci ne kadar iyiyse takım da o kadar hırslı oynar.