Tanri bir gün aşağıya, dünyaya bakar ve bütün yapılan şeytanlıkları görür.
Karar verir bir melek göndermeye aşağıya, ayrıntıları incelemeye.
Çağırır en iyi meleklerinden birini, gönderir aşağıya bir müddet için.
Melek geri döndüğünde Tanrı'ya cevap verir. Der ki:
-"İşler kötü durum şöyle; kötülerin sayısı %95, iyiler %5." Tanrı düşünür bir süre. Belki diğer bir meleğin de gitmesi ve başka bir görüş açısından olayları incelemesi çok daha sağlıklı olacak. Böylece çağırır ikinci bir meleği ve gönderir aşağıya onu da bir müddet için. Melek geri döner ve Tanrı'ya cevap verir.
-"Evet, işler gerçekten kötü. Kötüler çoğunlukta %95, iyiler azınlıkta %5."
Tanrı bakar ki durum hiç iyi değil. Karar verir kalan %5'i şeytandan korunmaları için desteklemeye, onlara moral vermeye, onlara ümit vermeye. Hepsine birer e-mail gönderir.
E-mailde ne der biliyor musun?
bilmiyor musun????
Demek bilmiyorsun ?????!!!!
Sana da gelmedi ha.....