yorumlar.... :p
guzel forma tebtrikler tek o2 logosu biraz kalitesiz.
onu gercek formadan aldim parlasin diye:D
Güzel olmuş,ellerine sağlık. :)
Güsell olmuş.
yakası nerde???
yaksini formada ayarlamalisin cc den
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: