Bence oyun stilinize en uyan takım hangisi ise onu seçin benim stilim:
Uzaktan sert ve şık şutlar
(Haman* ve Kewel**)
güzel ortalar
(Kewel*** ve Gerard***)
Çalımlarrr
(Kewel** ve Cisse*** ve pongolle** ve ve ve Baros*******:D)
Defansdaki stilim aslında van bronkorst'uda beğenirim ama takımımda en defans
(Chareger*** ve Rise**** ve Finnan*)
Kale emin ellerde
(dudek(yıldıza gerek yok başlıca bi yıldız dudek))
fark ettiyseniz takımın bel kemiği *Kewel* adam süper yaaa