Kupa bizim olacak Teknik direktör Rıza Çalımbay ile birlikte geçtiğimiz sezonun devre arasında Çaykur Rizespordan transfer edilen Koray Avcı, Almanyadan Siyah-Beyazlı taraftarlara seslendi. Yeni sezonda Türkiye Kupasını kazanacaklarını, UEFA Kupasında da başarılı sonuçlar elde edeceklerini ileri süren başarılı futbolcu, Süper Lig için de ilginç yorumlarda bulundu. Ligin en kaliteli kadrosunun kendilerinde bulunduğu ifade eden Koray şöyle konuştu: Kâbus sona erdi Hepimizin bazı idealleri, bazı hedefleri var. Takım olarak ortak düşüncemiz ise belli. Kim ne derse desin; bu kadro, Türkiyenin en iyisi. Başarıya giden yolda tek rakibimiz var; o da kendimiz... İyi mücadele edersek, sonuçta mutlaka güleriz. Geçtiğimiz sezon, taraftarlarımız kadar bizim için de bir hayli zor geçti. Çünkü iddia olmadan mücadele etmek, gerçekten de çok zordu. Umarım bir daha asla böyle günler geçirmek zorunda kalmayız... Beşiktaş bambaşka Kamp çalışmalarımız harika geçiyor. Aramıza yeni katılan arkadaşlarla kaynaşma dönemindeyiz. Beşiktaşta çok hoş bir durum var; eskiler, yenilere her konuda yardımcı oluyor. Zaten bir çoğumuz milli takımlardan tanışıyoruz. Şu anda her şey yolunda. Ben şahsen Beşiktaşta olmaktan, burada futbol oynamaktan dolayı çok mutluyum. Gördüğüm ilgiden memnunum, işimi en iyi şekilde, layığıyla yerine getirmek için de elimden geleni yapıyorum. Lig bir başlasın Üç büyüklerde oynamak elbette ayrı bir keyif. Ben de Beşiktaşta bulduğum bu şansı iyi değerlendirmek istiyorum. Hedefim, uzun yıllar bu formayı giymek ve futbolu bıraktıktan sonra insanlar tarafından iyi duygularla anılmak. Rıza hocam bana çok güveniyor. Onu mahcup olmak istemiyorum. O, kendisine bir şeyler veren isimleri buraya getiriyor. Her şey lig başlayınca görülecek. Ondan sonra isteyen eleştirir, isteyen de gelir tebrik eder.