Arkadaşlar .rar dosyalarını açabilmem için gerekli olan Winrar programını sitede verilen linkten (işyerimde websense filtreleme oldugu için kısıtlanmış durumda, bu yüzden linkte verilen yere ulaşamıyorum.) yükleme şansım yok. Programı bir arkadaş rapidshare yada herhangi bir dosya paylaşım sitesinden verebilirmi.
tşk.