Orjinal Mesajı Yazan: **Hector**
kaçıncı sezonda oynatmaya başladın peki
21 yaşında oynatmaya başladım. Bildiğim kadarıyla özelliklerinin tamamı çok iyi değil.. Ama kanat oyuncusu olarak, hızlanma,dribling gibi olması gereken özelliklerin hepsi bu oyuncuda çok iyi. Ama gol vuruşları frikikleri de iyi değil.. Komple bir futbolcu değil ama winger olarak mükemmeell...