tartışma olsun istemiyorum fakat artık hiçbişey eskisi gibi deil
ben 2000 yılının yazında ingiltereye kampa gitmiştim herkes gs yi tanıyodu özellikle balkan ülkeleri falan gs'liyiz bizim gibi ülkelerin ezikliğini türkiye ingiltere'yi yenerek attı diyorlardı fakat 2003'te ve 2004'te yine başka ülkelere kampa gittiğimde çok az kişi gs'yi biliyodu hatta milli takımın 3. olduğundan bile haberleri yoktu