arkadaşlar.. san andreas gta 2 deki liberty city de minik bi kasabaydı.. şimdi sadece san andreası içeren bu gta san andreas oyununu yaptılar. bu yeni oyunda da san andreas 3 şehir içeren bi eyalet.. yani san andreas liberty city nin bi kasabası idi gta 2 de.. ama bu oyunda san andreas çok çok buyuk bi eyalet olmuş
... bide bu videolar playstation veya xbox tan çekilmiş.. ama liberty city yarım yamalak.. daha tam bitmemiş.. benim tahminim rockstar game bu şehri oyunun pc versiyonu için hazırlıyor olabilir.. yani o videoda gördüğümüz yarım yamalak liberty city, pc versionda tam olabilir.. :bengal: :scn_onay: