R@PP€R Hadi bakalım bulabilecekmisiniz. :sly: :sly: :D :D bu arada hoparlörü iyice açın daha iyi oluyor :) :hihi: http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html
taylan1991 :rolleye3: Orjinal Mesajı Yazan: taylan1991 GÜZEL Ben ilk defa görüyorum da beyler annemede şimdi gösterdim kadın bayıldı bayılacakdı...Acayip tırsdı. BEnde tırsdımda böylesini görmedim tansiyonu fırladı..Babam acayip kızdı...Ulan ölüyodu lem... :rolleye3: :sly:
masterran oyoyoyo, milletin işi gücü yok bu tür resimler mi arıyolar animasyonlar mı yapıyolar anlamadım ki.....resmen bayıık :)