fbercan25 Evet arkadaslar fenerbhce sizce kimleri transfer etsin...Bence davids, hamit, halil ,yıldıray yeter
beko evt bence de emerson u juventus gözden çıkarırsa iyi bir transfer olur.... bide defansta göbeğe Türk bir oyuncu alınmalı
nuso yıldıray zaten hep fenerbahceye istemisimdier ad bilmem ama bir sol kanat istiyorum gigs olabilir lucio cok iyi bir defans onu da gormek isterim emreyi istiodum olmadı bide sag kanat bide hamit
lilbo Lucio gitmeli ve defansın göbeğine bir futbolcu alınmalı.ayriyeten orta sahayı dengeliyecek bir isim olmalı mesela:edgar davids yada appiah çok ideal bir transfer olur.Yani defansın göbeğine bir futbolcu birde orta sahaya aurello'nun yanına bir fotbolcu çok süper olur... :)
sfenks_26 walla bence alex ı amc oynatıp anelka nın yerıne alan smith weya nihat gibi yırtıcı bi forwet ıı olurdu.bu arada arta kalan diger forwetler şutlancak
ZlataN abi fener pires gibi adam alsın diom ben kanatlar hiç iyi dil gsary alamazsa artk saçımı başımı yolacam fener parayı basıp alabilidi belki .gerçi arsenal şampiyonlar liginde oynayan takıma vermiyo arsene wenger de pires i istiyomuş galiba
footer abi sol kanata bir futbolcu bi de savunmanın göbeğine yeter bence bunlarda lucio ve robben:D:D:D
sefillik defansa=lucio orta saha alındı fakat ben olsam yıldıray için uğraşırdım.hamit dolanıyor piyasada hamit gibi büsürü var fbde gerek yok ona
Dunk Yabancıyı aldık ama ben olsam luciano ve nobreyide satarım 2 tane taş gibi defans alırım zaten appiah ve aurelio orta sahayı sırtlıcak bide 2 tane taş gibi adam olursa(hayalim stam,lucio gibi isimler olurdu)zor gol yeriz ve hücüm gücümüzdende bişey kaybetmeyiz zaten şl maçlarına bakalım yediğimiz golleri rakipler değil sanki biz attık.Özellikle lyon ve manchester united maçları hücüm gücümüzden değilde savunmadan problemimiz olduğundan kaybedildi.o yüzden ben böle yapardım ama artık yapmazlar heralde.Bide orta sahaya alexin yanına yıldıray offf anam offff :icon_cry: o zaman inanılmaz işler yapadrdık be :) daum bile engel olmazdı başarılaımıza :D