aslında oyuncu milli takıma her çağrıldığında sormuyor bunu; sadece "friendly" lerde (türkçe yama ne yazmışlar bilmiyorum, resmi olmayan maçlar işte) soruyor, istersen göndermeyebiliyorsun da ama ben hep gönderiyorum onun için göndermiyecem dersem milli takım hocası ne yapar bilmiyorum