Orjinal Mesajı Yazan: hedache
madem memnun diilsiniz bedava servisten, yollayin blackgod'a para, kendine duzgun bi internet servisi alsin, boylece uploadlari kesilmesin. hem boylece carsamba deyip sonra mahcup da olmaz. adam sanki zevk aliyo bize erken zaman verip sonra catladigimizi gormekten. olmamis iste, internet bu, kesiliyo kardesim. hic olmamasindan daha iyi, oturup kendiniz ugrasiyo musunuz ki, sirf zevkine bu isle ugrasanlardan hesap soruyosunuz? ayrica bu kadar beklemisiz, bi gun daha bekleriz nolcak.bi hafta da bekleriz gerekirse, yeter ki guzel bi tslmiz olsun.
isin komigi, bizim millete has bi olay herhalde. yabanci sitelerde wolf falan patch cikarirken kimse aaa bugun dedin yarin oldu bilmemne diye feryat etmiyo.
Enteresan, bizdede amma cok avukat olma hevesi ile yanip tutusan insanlar varmis.
Yapilan emege, hatta karsiliksiz üzerine saatler harcanmis ve en önemlisi bunlari karsiliksiz bizlere paylasan insanlara burda kimsenin sizin yamaniz tu kaka dedigini okumadim.
Ama sonucta karsiliksiz bile olsa verilmis bir söz var. Insanlarin burda bosu bosuna zaman gecirmesi, belki yaptiklari planlari erteleme vb seyler var.
Yoksa lafimiz Blackgod'a, Blackcat'e filan degil.