-imparatorum bu seddi yapacağımıza barış yapsaydık daha kolay olmaz mıydı?
-gel bakayım sen şöyle!
çin seddini yapanlardan birinin annesi:
-oğlum bak sen gerizekalı değilsin demekki çalışınca oluyomuş.
-imparatorum emriniz üzerine çin seddini bitirdik efendim
-ulan manyak mısınız.. ben sizinle dalga gecmiştim o kadar duvar örülür mü hiç denyolar
güzel oldu ama simdi ilerde birileri cikip bunu uzaylilar yapti derler.
-ben sana sed yapamazsın demedim , duvarcı ustası olamazsın dedim
-oh hele $ukur bitti miyoki
-ne bitti kukuki?
-cin seddi miyoki !
-sana kim yap dedi ki kukuki ?
-.......
oha felan oldum abi ya
anaaa dalmisiz ormeye.kac metre olmus bu be?!
- yanlış olmuş yıkın!
- ne ne neeyyy?
- ehuhehe şakha lan şakha
- ulan imparator diye başımıza getirdiğimiz adama bak.ne pis bi insanmış bu ya
fazla mı gaza geldik lan, uzun oldu sanki..?!?
ustabaşı : yüce imparatorum dünyanın en uzun duvarının yapımını tamamladık.
imparator : aslında işlevi önemli.
- abi o kadar yaptık acaba uzaydan görünür mü?
- o ne ki?
- bilmem içimden geldi öyle.
- keşke daha derli toplu bir şey yapsaydık. fotoğraf makinesine sığmaz bu.
-olm ilerde taklit etmesinler bunu?
-oha, yok daha neler?
-berline de duvar falan yaparlarsa ya?
-berlin neresi be?
-ne bilim buddha sööletti heralde...
-şimdi ben bunu yaptım ama bi sor bakalım neden yaptım.
-neden yaptın abi?
-yapamazsın dediler.
aaa? lan duvari di$ardan ormu$uz, biz nasi gircez lan iceri ???
- abi biz bu seddi yaptık ama türkler göç etmiş be abi..
- hasssssss...
- korktuğumuz çok belli oluyomudur acaba?
(oluyor canım, uzaydan görünüyor.)