Orjinal Mesajı Yazan: 10UR
Katılacak olan arkadaşlar (isteğe bağlı olarak) kendi resimlerini yollarlar ise faceleri de oyunda bulunacak.
Kadro için hala oyuncu lazım arkadaşlar. Başvurularınız bekliyoruz...
Ben fotoğrafımı çektim buyur bunuda oyunda benim için kullan.
http">http://img315.imageshack.us/img315/1108/zks1qg.png>http//img315.imageshack.us/img315/1108/zks1qg.png