kardesler acaip iyi numaraydı ama.simdi kabul edin yani ;) photoshopta 1-2 guzel numara caktım saglam is cıktı :D bomba oldu birden.baksana kac kisi bu ise sımsıkı dört elle sarıldı.varya simdi oyuna 1tane daha photoshoplu effect yapsam,adamın elinede kürek alsam sonra bir yere gidip resmini cekip "BURDA HAZINE VAR" "OYUNUN ICINDE GÖMÜLER VAAAAARR!!!" die patlatsam bi bomba daha bütün bizim millet dersi,ödevi,öss sonuclarını bir kenarı atar,alır eline joypadi,klavyeyi,mouse 'u gömü aramaya saatlerce GTA basına oturur...YALAN MI KARDESLER? bizim DNA mızda var bu,genlerimizde var :D:D:D