Sayın mod ve adminler gerçekten mert ise bu eleştiriyi silmezler.Asla küfür yazmadım.
Herkes beğenilme peşinde hava atma peşinde...champion77 nicki kullanan sürekli her mesajında mavi renk ile yazı yazıyor.Ne peşinde bilmiyorum ama galiba maksat hava atmak kendine özgü stil yaratmak peşinde.Bu gerçekten hiç hoş bi durum değil.İyiki bir renki yazı ile yazmayı öğrenmişin diyor insan.Sonra bestronaldo nickli kullanıcı da champion77 den gördü renkli yazıyı bu sefer de kendisi pembe yazı ile yazmaya başladı :D Cidden çok komik duruma düşüyorsunuz.İlgi çekmek mi istiyorsunuz bilmiyorum ama boş işler bunlar.
Sonra aşk geyikleri herkes imzasına yazmış yok ayşe seni çok seviyom yok seda seni çok seviyom falan filan.Bize ne kardeşim seviyorsan seviyosun burası futbol oyunları forumu aşık olduğunuz kızın adını söylemek mi zorudasınız?.Ya da benim sevgilim var diye hava mı atıyosunuz? yanlıişmıyım?