[uA]by_e Merhaba Sitedeki turkçe spıkerı ındırdım.Ing spıkerın ustune kopyalayın yazıyor ama nası yapıcağımı anlayamdım.afs explorer dıye bıur program ıstıyor ama nerden bulacam.Ayrıca sıteden çektığım toplarıda yukleyemedım lutfen yardımcı olun...
Mc.Speedy http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=46294&page=4&pp=10 burada tr spiker var..açtığım bi konu idi son sayfada toplar ise istersen msn de anlatabilrim....ismailsami@hotmail.com
Mc.Speedy http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=47410 BUYUR KARDEŞ BURADA VAR...