bu umbro işaretlerini tekrar göz etsen diyorum.
sanki biraz çok aralıklı olmuş.gibi geldi bana ama gerisi yani kalan yerleri çok güzel ellerine sağlık. :)
bu formadaki umbro işaretini yapabilirsen daha iyi olacak.SCN nin başka forumlarında abiler tarafından olmuş forma.