ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: rivaldo Son fotoğraf çok kötü ya..... :eek: walla ha nedir ya :eek: rezillik :kusmuk:
ŞANLI_ **ABOOOOOOOOOO O :eek: :eek: NE YAA BENIM YANIMDA OLAN BI KIZ OLCAK TANIMADAN KAÇAR GIDERDIM :D :scnpeng2: :scn_olma: (SON FOTO TABE :) )**