Bu ne yaa??.. Hani ana baba gününe dönmüş derler ya. Ama burası resmen ana, baba, dede, nine, hatta sülale gününe dönmüş. Giriş bedava mıdır nedir? O havuzun içindeki herkez dışarı çıksa, havuzun su seviyesi yarıya iner :)
Sonradan görüp tercüme ettim alttaki yazıyı. Bu havuzun sloganı şuymuş:
"Ne zaman şehir stresinden kurtulup arkadaşlarınızla serinlemek isterseniz bu parka gelin ve güneş, eğlence ve serinlemenin keyfini çıkarın"
İnsan buraya gelince daha da stres olur. En iyisi evde küveti doldurup içine buz koymak, sonrada cumburlop...