AliveButDead bu ekran karti ve son driver i ile CJ haricindeki karakterleri göremiyorum ne yapmalıyım ? amd 2500 512 ddr Tesekkurler -- böle bir konu varmis yetkili arkadas isterse konuyu silebilir gerci orda da cevap gelmemis ama --
Aslen-Fenerli Orjinal Mesajı Yazan: AliveButDead bu ekran karti ve son driver i ile CJ haricindeki karakterleri göremiyorum ne yapmalıyım ? amd 2500 512 ddr Tesekkurler -- böle bir konu varmis yetkili arkadas isterse konuyu silebilir gerci orda da cevap gelmemis ama -- oyunun ayarlarina gir oradan vido modunu değiştir. 5 KANIMIZ SARI-LACİVERTDİR
zorbey Baya geç bi cevap olucak =) ama ati rodeon için bir eklenti var onu indirdiğinde sorun ortadan kalkıyor.istersen msn adresimden bana ulaşabilirsin.
CRNL Arkadaşlar bu konuya bi çözüm bulanlar lütfen yardım etsinlerde bizde güzelce oyunu oynayalım 4 gözle sizden yardım bekliyoruz
CRNL Zorbey niye MSN ye gelmiyosun Seni bekliyorum hadi. Ama ikisine de ekledim birine gelde konuşalım:(
zorbey http://rapidshare.de/files/23261722/wxp-w2k-catalyst-8-071-041026a-018719c.rar.html rarladım. sorunu olanlar bu sürümü yüklesinler.