Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş
herkes modaya uydu,forum kötüleşti,eskiden daha iyiydi diye.
eskiden öcüleri kovan daha değişik üyelermi vardı,anlamıyorum ne dediğini bunların.
Katılmaktayım...
...
Sürekli böyle konu açılmakta "Eskiden daha iyiydi (-ki bu "eski" üyenin, üye olduğu tarihten itibaren geçerlidir... Yani üye 3 ay önce üye olduysa, forum kesin o tarihte daha iyidir, 5 ay önce üye olduysa, forum 5 ay önce daha iyidir vs.) forum artık bozuldu" şeklinde. Ki bende okumaktan sıkıldım bu tür mesajları.
Ayrıca birçok sitede, birçok üye birçok üyenin mesajlarından hal ve tavırlarından hoşlanmaz bu gayet normaldir. Bir veya birkaç kişi yüzünden forumu kötülemek de yanlış olur.