ZoRo arkadaslar 1-2 benim gozume carpan hata var ama istedigim gibi yapamadim PhotoShop da bi sorun var basinca 1 saatte cikiyo veya hata verip kapaniyo felan olmassa silip tekrar yuklicem yarin gene bi update cekerim :) yorum sizin ?
ç@rşı_kartalı guzel olmus ZoRo kardes, sadece su sortlardaki nike ve inter amblemleri biras daha yukarda olabilir. nese zaten soylemisin, sorunun var, ama sorunlu da olsa guzel ;)
ZoRo logolarin bazilarini bulamadim kendim yapmak zorunda kaldim logolar kotu ola bile bilir . . . sagol kartal ;)_
Angelus999 yo arkadaş logolar güzel olmuş bence inter formasıda güzel olmuş.ellerine sağlık ve chealseanin formalarını yaparsan çok iyi olur.
ç@rşı_kartalı forman guzel olmus iste chelsea formalardan resimler http://img352.imageshack.us/img352/9660/towermegastore5pq.gif
Marty bu forma harika olmuş özl. bu süper.. yanlız kollara p. lig amblemini yapsaydın dahada iyi olurdu..
ZoRo sagolun ... evet kollara logoyu unut musum ama cl diil premier lig logosu olmasi gerek . . . veya cl mi koyim ? :D