TeKiN uA Vay be Bu Eroinin ne Oldugunu DAha İyi Anladım MFK Benim Arkadaşada Kutfen ANlat Yoksa benim Yegen De Boyle Olacak :D
ismet_nash sabah sabah midem kalktı ha :kusmuk: ama gerçekten te yazık o çocuğa hiç bir suçu olmadan............ :confused:
masterran bence direk bayıltsınlar, bi daha da ayılmaz zaten o... kendine sorsanız, kendide öyle ister heralde?..
Engin-gs Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş çok üzüldüm bende görünce.kanunen yasak sanırım öldürmek insanları,öldüremezler yani. Öldürmek değil de ötenazi yapabilirler. Ama sanırım dünyanın birçok ülkesinde yasak ötenazi yapmak.
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: masterran bence direk bayıltsınlar, bi daha da ayılmaz zaten o... kendine sorsanız, kendide öyle ister heralde?.. herhalde abi kim öyle bi halde yaşamak ister ki? çok yazık yaaa :,(
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Bean bu çocuğu yaşatarak acı çektirmemek lazım :mad: Bu çocuğu yaşatmak en büyük günahtır valla... Bence bir an önce öldürmeleri lazım... Belki de öldürdüler de bizim haberimiz yok...
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: NecromanceR Bu çocuğun fişini çeksinler direk. Yaşamasın hakketten yaa annesi ve babası da üzülmes ki böle bi çocukları olduğunu allah akıl fikir versin ne diem :scn_olma: :bruce:
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Bu çocuğu yaşatmak en büyük günahtır valla... Bence bir an önce öldürmeleri lazım... Belki de öldürdüler de bizim haberimiz yok... belki de ama benim asıl merak ettiğim bu olayın hangi ülkede olduğu bence büyük ihtimalle amerika'dır
typhlosion hocam yaşatıpta napacaklar alla alla saçma bu doktorlar acaba yaşayıpta noolcak die bi sormak lazım
sanitarium abi o anneninde babanında yaptıkları şeye ne denir valla ağızıma gelen sözcükleri söyleyemiyorum.o çocuk yaşasada hayattan zevk almaz fişi çekil bence.