-sanane!
-saman ye
-ben kusıyim sen ye, çatal senden kaşık benden daha doymazsan beni ye
-neden söylemedin?
-neyi?
-9 aylık hamile olduğunu
-ne oldu?
-kedi oğlan doğurdu ..
- dün aksam sanaiyi basmışlar
-niye?
-sen sorasın diye..
-şiiii baksana..
-sana belediye baksın
-iki desene
-iki
-senin baban miki
-ananın .mı bee
-bu kalem kime girsin?
-sana
-fabrikası da sana! ehuahhemuhüelölehauamlüeğ
-ya sabır, nebula da sana girsin o zaman
- one lan
-dünyanın dörtte biri kime girsin
-sana
-dörtte üçü de sana nihoheuhuhaueyheyömuha
-yaw bi sktir git
-mısır de
-mısır
-git çingenenin dötünü ısır, nıııahahahhağğaka
- ışınsu
- efendim?
- efendim kalem odasında.. hade bakiiimm..
- irançsın pipican
olm bak şimdi ben sana bişi dicem sen onu hızlı söölicen ?
- ulan bunun altında gene bi bok var ama hadi bakalım ee sööle
- taksi kime papyon
- tak skime papyon
- ekiekikei
-naber lan
-naber lan
-olm naber dıorum
-olm naber diorum
-salakmısın dedigimi tekrar etmesene
-salakmısın dedigimi tekrar etmesene ehehej (sürüp gider)
-iki kere iki?
-dört
-dönde dötünü ört
-ehe ehe eheheh
- lamn zitripluspsshhhh
- af buyur ?
- zizzztt tokayi !!! hep yiyon lamn
- hay anuna kyim beaaa..
-kamil, lan kamil anana saldırdım bozuk çıktı laaa
-ne diyon len sen şerefsiz .....
-du be olm kamillik yapma "ananas aldırdım bozuk çıktı" diyorum
-haaaa tamam o zaman
-ehehuehehauheuaheuh
-asuman motorsiklet'i heceleyebilir misin
-mo..tor..sik... ayyyyyy!!!
-muuaahahaha
-geliomusun?
-nereye?
-boklu dereyeeee
-salaksın
-sensin
-sen 10 kere salaksın
-sen bin kere
-sonsuz kere salaksın
-sonsuz çarpı sonsuz kere salaksın....
-şişe de
-şişe
-git duvara işe... ekiekieke
-ben bisi dicem sen de leyim diiceksin
-ama nie ki?
-ya sen bi de
-piki
-...
-hami
-leyim
-kih kih
-!? sensin o, salak aptal manyak gerizekalı şey ..
-on desene.
-on.
-osmanin s.kine kon! hehuge...
-olm niye mızıkçılık yapıyosun yaaa
-yağ bakkalda eki eki eki
- olm lan kolundaki bene "kol beni" denir dimi
- evet
- bacaandakine?
- bacak beni
- s.kindekine?
- s.k beni.. aman yaa git lan işine
- gel buraya s.kcem seni ehehehe... şştt oolum bu var ya ne dediiiiiii
-murat
-efendim
-koyuyum da tur at, zuahahhaahahrğk
-saat kaç?
-hart eti kemik geçiyooğ hihi....
- ayı
- dötüne girsin keman yayııı
- kemana yazık dötüne kazık
- keman ağır geldi sana koyana zam geldi
- o lafları atlattık götünde şampanya patlattık
- o laflar boy boy, sana giren atlı kovboy
- atlı kovboya para verdim seni s.kmeye geldim
- oheh..
-memelerin çok güzelmiş
- nediyosun yaaaa?
-ehehe kulak memelerin ehehee
-lan barış!
-ne
-götün beş karış he he he he ...
-
-what ne demek?
-ne demek
-ben de onu soruyorum,what ne demek?
-ananin..
-eki eki...