aloneshaitan arkadaşalr bende origo adsl var port açmayı biliyorum fakat hangi numarayla açacağız bide firewall ı kapatmakmı lazım forumdaki konuda origo ile ilgili konu yoktu lütfen yardım edin resimli anlatabiliyorsanız anlatın LÜTFEN!!! :,(