HaTcHeT Orjinal Mesajı Yazan: brkbjk arsenal ile 4-4-3 B oynuyorum solda bergkamp oynuyor ve çok güzel orta açıyor %85 gol oluyor tam henry nin kafaya geliyor top oda çok sert bir şekilde topu filelere yolluyor :D :) walla hepsı yalan bana ole hıc gol atamadı :p