babaihsan port acıyoruzda nasıl client olacagız bunu birisi anlatırsa cok sevinecegim. forumun her yerine yazdım bir kişi bile cevap vermedi. yani oynayanlar neden anlatmıyor ben anlamıs degilim saygılar tesekkürler...!
Mc.Speedy düz oyuna gireceksin sırayla ....ONLINE >> CLIENT>>şut tusuna basacan kuran pc nin ip sini gircen bekliycen.....