KalkVeSavas Ben bunu daha aylar evvel tv de izledim. ordaki 3 topda farklı yerlerde.sabit olarak duruyorlar.reklam amaçlı,anıt gibi birşey.
showman Reklam ve tanıtım amaçlı olduğu çok belli oluyor. Ama NORTON, topun camdaki yansımasında pek bir sorun göremedim? Nedir ki?