bibidibabidibu_babidibu walla sondan ikinci forma harbiden çok değişik we SUPER walla ben bjk nin bole güzel bi forma yapamasını dilerim :D son formada güzel olmuş
AvOr Orjinal Mesajı Yazan: AvOr kendi hazırladıgım template ile yapılmıs bjk forması bu da kullanılan template
AvOr eyvallah kardes saolasın bu template olayını ilerleticem ve super bir forma yapıp seneye klube yollucam resimleri bole bu sezon kullandıklarımız gibi dandik sıradan forma yaptırmasınlar bi daha diye :)
AvOr saol kardeşim gs içinde yapıcam bi tane aslında ilk gs için yapıodum ama renkleri tutturamadım bi turlu kaldı ama şimdi yapmaya başlıyorum
beratkeles Orjinal Mesajı Yazan: Sarpus hepsi berbat olmus bnce daha cok calısmalısın bence süper bu arkadaş emeğe saygı needir bilmio galiba...
"nightwolf" walla gusel bana eski gunleri hatırlattı nedense .klasik formalara benzettim gibi... cok basarılı bence bu forma