stewed kuzenim geldiği zmn hemen pes 4 oynayalım der oynadıımız zmn ortasahadan bikaç gol atarım hile yapıosun sen der :D
Black Cat Ben dün ingiltereden bir arkadaşa santra başlangıcıyla beraber orta sahadan bir gol attım ki hiç sormayın.... ehüüehü... :D
Black Cat işte aazı olan konuşyo..ne diyebilirmki...walla sıkıldım artık bööle çamurlardan... neyse.. :D
G-O-D-F-A-T-H-E-R bende sayısız attım,insan sıkılıyo be bi kere bi maçta 3 tane atmıştım o.sahadan hevesim kaçtı 2 hafta falan oynamadım o gün bugündür orta sahadan gol atmıyorum