childofottoman Beyler merhaba ben online oyun oynamak için port açmak gerekliymiş galiba..Ben bunu yapamıyorum bi tarif edermisiniz???
Mc.Speedy childofottoman forumda konusu vardı bu konuda baktın mı ? bide modem in markası ney sölede ona göre bakalım
nightmare_99 abi lutfen banada anlatın ya oyun kuramıom...acale lazım..msn de konuşalım msn im gfbsam@hotmail.com
NORTON http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=46256&page=10&pp=10 suraya bi bakin isinize belki yarar...