bence o-editin fazla bi etkisi yok oyuna girince daha farklı gözüküyo tonlar falan ama anlatırım tabi
zoro arkadaş ben daha 2 gün önce başladım bu işe ama bence yabancı futbolcuların face leriyle uğraşma hele hele ronaldinho ve xavi gibi zaten face i oyunda mevcut olanlarla hiç uğraşma ama emeğine sağlık anelka da fena olmıcakmıs agız oturmamıs onu da photoshopla yapıosan face lerini ben sana anlatabilirim hatta yakında bi tutorial bile verebilirim isteyen çok arkadaşım var çünkü
dediğim gibi su anda çalışmalarıma ara verdim (fotograf eksikliği yuzunden) uygun fotoları buluncaya kadar başka bi topic de açıcam sizlerin face ini yapmaya çalışcam şimdilik bunların bin dosyalarını da gönderiyim size şimdi upload ediyorum arkadaşlarne yapmanız gerektiği içinde yazıcak