veeee 200. mesajım şerefine çok süper bi haber.. :drooling: :hihi:
Juan Pablo Montoya San Fierro'da!!!!!!
Montoya,ilk havaalanında birkaç tur attıktan sonra...


Şehirde tur attıktan sonra..,,



VEEE Montoya sAn Fierro Köprüsünde!!!:..





Montoya'nın Arabası bu düşük hıza dayanamayınca San Fierro Palace'da yanmaya başladı!!.


ve günün rezilliği:Montoya OGS'den kaçak geçti,parası bile alındı.

Kameramanımız CJ'e teşekkürler...
