arkadaşlar sizi bilmem ama ben 5 ve 6 yıldızda international lig yaptım full sezon 40 maç ve bütün ünlü avrupa takımları koydum lige..40 maçta 122 gol attım 41 tane yedim..barca yı 9-2 milanı 6-0 gibi sonuçlarla yendim..benmi çok iyiyim yoksa bu oyunmu bana basit geldi..ama şunu belirtmeden geçemicem..edit moddan takımım gücünü onlarınkiyle aynı seviyeye getirdim..takımım interdi..adriano 46 golle martins 33 golle 1. ve 2. oldular..kupayı son 3 maç kala kaldırdım..tavsiye ederim..oyunun süresinide 25 min olarak ayarladımki hem uzun hem daha zevkili olsun..8 günde bitti fırsat buldukça oynadım ama akıl almaz goller attım..hele bir golüm varki inanılmaz..kolombiya eski kalecisi higuitayı hepiniz tanırsınız sanırım hani o arka 2 ayağıyla kalede topu çıkarırdıya aynı öyle bi golü kornerden gelen topa vieriyle vurarak attım ama nasıl attım bende bilmiyorum müthişti hemen kaydettim valla :))))))))) bu arada mutlaka kırmızı ok ibaresi olan futbolcularla oynayın çok iyiler :))