Orjinal Mesajı Yazan: oSa
Olaya biraz mantık açısından bakarsak, geçmişe gitmek çok sakat ya. Çünkü şimdiye kadar gerçekleşmiş tüm olaylar bir dizi tesadüflere bağlı. Yani geçmişe gidip de yapacağınız ufak bi değişiklik sonucu annenizle babanız hiç bir zaman tanışamayabilir ve siz dünyadan silinmiş olursunuz :confused:. Hepsi bi yana, bu olay FM-CM serilerini yaratan beyinleri de kötü etkilerse o zaman hepimiz yanarız işte :D
Geleceğe gitmek bu açıdan daha mantıklı görünüyor: Geleceğe Dönüş filminde olduğu gibi bi almanac alıp tüm spor oyunlarının sonuçlarını öğrenebilirsiniz. Bunun sonucu olarak da istemediğiniz kadar paraya da sahip olabilirsiniz. Ama paranın saadet getireceği de garanti değildir hiç bir zaman. Çok karamsarım galiba :D
-martiiii, martiii, yazılar kayboluyorrr!!!!
-doktorrr , doktor napıcaz, zaman makinesini bulmamız ve 1985 e tekrar dönmemiz gerek, hem jennifer nolucak :) :)
dostum sen madem bu kadar etkilenmişsin filmden, sana bi de diyalogla atmosfer hazırlayalım iyicene, film tadını yakala bi anda, bu kıyağımı da unutmassın artık ( arkadan da ıslıkla dııııııırı, dırırıııııııı, dırırırrı dırı!!!!! şeklinde meşhur müziğini çalarsan balından yenmez hoca:) )
bu arada kendi adıma söylersem yaklaşık 1650'li osmanlının duraklama dönemi zamanına tekbül eden vakte gider, yanımda getirdiğim ayrıntılı bir taramalı tüfek yapımı kitapçığı, ve 3-5 taramalı tüfeği yanlarında binlerce de kurşunuyla birlikte osmanlının o zamanki haşmetli padişahına sunardım....hatta gitmeden önce iyice öğrenirdim bu silahların yapımını, o yıllarda da süper bi askeri üstünlük olurdu tabii bu....
ayrıca yanımda getirdiğim bir kaç teknolojik aletin basit yapılış stillerini anlatan kitapları da padişaha sunar, osmanlının ilimde irfanda, geri kalmamasını, hatta o zaman fevkalade bir devrim içine girmesine neden olacak derecede yenilikler yapılmasını sağlardım.....
hatta baktım elemanlar açık zihinli, gelecekten geldiğimi anlatır, onlara gelecekte türklerin düşeceği durumları anlatırdım, amerika denen bi ülkenin coşturacağından, tez sindirilmeleri gerektiğinden bahsederdim hortladıkları zaman....hatta bir dünya haritası da götürüp, ahanda keşfetmeniz gereken yer derdim amerikayı işaret ederek....amerikada şu an türkler oturuyo olurdu....dünyanın süper gücü de biz olurduk falan feşmekan..vs vs. vs.
Valla resmen boşaldım o kadar içimde birikmiş bu zaman yolculuğu olayı ya, var siz hesab edin....Bu arada aşırı karışık uzun ve anlaşılmaz bi mesaj oldu, okuyanlardan allah razı olsun,o kadar el emeğimiz boşa gitmemiş olsun :) saolun....vala çok yoruldum yazarken :)