yaw arkadaşlar yapanların emeğine saygı göstermek gerekir ama o yamayı indirdim. az çok da ingilizcem var. çok kötü bir çeviri olmuş bence. yapanların döktükleri alın terine lafım yok. ama valla resmen oyun katledilmiş gibime geliyor. argoyu iyi kullanamamışlar. vs vs.
şahsen ben trgamer'ın yamasını bekliyorum