tyson Bıktım artık ayda bir bozulan Snopy gamepad lerden.. Düzgün bir şey alıp keyifle oynamak istiyorum.. 50 YTL ye kadar bu işe bütçe ayırabilirim..Ne tavsiye edersiniz?
ggurak Kontorland'ın direk dual shock 2'den esinlenerek yaptığı bir gamepad'i var, onu tavsiye edebilirim. Dual shock kutusunun kırmızısını görürsen, bil ki kontorland... Gamepad'in tasarımı ve boyutları da dual shock ile birebir aynı.. Yanılmıyorsam 25 milyon civarında bir fiyatı var...
blair_witch baba bence alacagın pad ne olursa olsun tarzından omasın analoglu ps2 joystick tarzı bişi al ben aldım rahat ettim hem analogla z,dane hareketi falan da yapılıyo süper oluyo titreşimli tavsiye etmem ama sen bilirsin çabuk bozulur çünkü kolay gelsin
ZaLeX Merhaba, Bende de bahsedilen kırmızı kutulu kontorland gamepadden war. ama bir türlü kurulumunu beceremedim. forumlarda bu sorunla karşılaşan çok kişi war ama çözüm yolu bulamadım daha. winxp sistemim. intel d865perl anakart p4 2.6 şimdiden teşekkürler.