cjackson yüklemek için dosyaları fm'nin içine açın bu kadar... lütfen indirin yamayıda birisi benim yapyığım yamayı kullandı diyim arkadaşlara bu yaptıgım ilk yama degil ama yayınladıgım ilk yama :)
fullspeed aurora skini baya güzelmiş. ama sağ bana ters geliyo. eğer sol versiyonu olsaydı kullanırdım..
oSa Orjinal Mesajı Yazan: fullspeed var mı bunun sol versiyonu??????????? :) Aurora versiyon 2de tüm renk seçeneklerinin sağ ve sol menülü versiyonları bulunuyor. Onları da Aurora için verdiğim linkteki siteden bulabilirsiniz.
fullspeed Orjinal Mesajı Yazan: oSa Aurora versiyon 2de tüm renk seçeneklerinin sağ ve sol menülü versiyonları bulunuyor. Onları da Aurora için verdiğim linkteki siteden bulabilirsiniz. teşekkürler oSa ;)