SoniC evet arkadaşlar,bu iki telefon elimde ve hangisini kullansam ve diğerini satsam acaba ? 6230 mp3 çalıyo,klip falan..cx65 de ekranı büyük.ayrıca 6230'un ekranı küçük... sizce Nokia 6230 mu,yoksa Siemens CX65 mi ? :rolleye3:
ZlataN mp3 çalması iyi ama bence siemens i seç bende c65 kullanıyom özellikleri fazla olmasa da bence siemens kullanım kolaylığı açısından daha iyi
é@<H!LL!éS **iki telefonun da kullandım 6230 un çok eksik yönleri var buna karşın cx65 de de video kayıt süresi kısa gibi görünse de uzatılabiliyor çok ufak bir ayarla cx65 in de kötü yanları var hafıza sorunu ve mp3 çalmaması gibi sen seçimi kamera yada mp3 player olarak yapıcaksın bence bana sorarsan cx65 derim çünkü mp3 lerin kalitesini bozmadan wav yapıyoruz ve cx65 de bunu çalabiliyor **